TILL ELIN.



Har man lovat så har man - här kommer Matilda med Mao, och Nifen-mössa.


Jag kanske bor i en av världens häftigaste städer, men man är ju ändå alltid Nynäshamnare (hur mycket jag än försöker låta bli ibland) i hjärtat på något vis.


Även de kinesiska turisterna fattade att det var något knäppt med mössan. Tror inte det var deras känsla för mode, utan snarare att jag och mamma stod dubbelvikta av skratt större delen av tiden.

Mössan finns kvar i Beijing, och vem vet, blir det riktigt kallt så åker den nog fan på igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

JAG ÄLSKAR DIG !!!! Vad fin du är, heja mamma som tog med sig mössan som "du råkade glömma":-)

2010-12-12 @ 19:19:15
Postat av: Matilda

Du är fin Elin! :)



Haha, jag råkade faktiskt glömma mössan på riktigt! Glömde även chokladkakorna jag fick av Danielle, men dem hade hon minsann inte med sig...

2010-12-14 @ 02:25:33
URL: http://lostinbeijing.blogg.se/
Postat av: Elin

Ajdå, choklad... Har du någon adress man kan skicka brev och presenter till? Och hur är det med ätbara saker, får man skicka det hur som helst?

2010-12-14 @ 21:32:54
Postat av: Mamma Ulla

Chokladen tog slut av någon anledning...

2010-12-14 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0