MERA POST!

Jag känner mig himla poppis för tillfället måste jag säga. Det trillar in paket här var och varannan dag känns det som, och det är så attans roligt varje gång!


I helgen fick jag ett riktigt bra att ha-paket från mamma. Ett jättefint julkort, en mjuk tandborste (de jag fått tag i här rispar sönder mina stackars tänder istället för att rädda dem), två reflexer (för att undvika att bli överkörd), en påse läkerol (makes people talk), och en liten klapp att spara till julafton. Tack mamma!


Och häromkvällen hade Olliver med sig ett litet överraskningspaket upp från portvakten. Det var från Danielle och inuti fanns det här fina julkortet med tomtigaste tomten! Där fanns också två pepparkaksgubbar att hänga i julgranen och en påse nejlikor att stoppa i apelsiner för bästa juldoften.

Åh vad jag är bortskämd med så många fina människor runt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback